“Hoe gaat het met de solidariteitscampagne?” Dit is een vraag die we al vaak kregen. Het korte antwoord: uitstekend! We namen een vliegende start want we hebben al aanzienlijk wat solidaire investeringen ontvangen. Tevens werden we bij de lancering overweldigend opgemerkt door de media.
De Barometer
Na de eerste 10 dagen van de campagne hebben we al een indrukwekkende €155.250 mogen verwelkomen van 24 solidaire investeerders. Dit is echt een vliegende start voor de campagne.
We willen alvast de eerste solidaire investeerders bedanken voor hun vertrouwen. Op dit moment hebben we al 22% van de €700.000,- opgehaald om drie huizen voor kwetsbare huurders te financieren.
Wanneer een campagne de aandacht van de media trekt, is dat een teken dat je op de goede weg bent. Bij de lancering van de grote solidariteitscampagne werden we binnen de eerste 24 uur bezocht door VRT (artikel 1, artikel 2), Het Nieuwsblad, De Gazet van Antwerpen, ATV en AVS. Ze hebben mooie artikels geschreven en duidelijke videoreportages gemaakt.